Bijna zover! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Veerle - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Veerle - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Veerle

18 Augustus 2014 | Tanzania, Dar es Salaam

Habari!

Het is bijna zover, na een half jaar van voorbereidingen; verzekeringen regelen, geld inzamelen voor Turiani hospital (sponsorrun, koken, cakejes/taarten verkopen en flessenstatiegeld verzamelen), kiswahili leren van Paul (kiswahili docent), backpacks kopen en genieten van alle lieve vrienden en vriendinnen hier is het over 2 weken dan toch echt tijd om een nieuwe uitdaging aan te gaan.

3 september vertrek ik samen met Astrid en Nadine naar Tanzania. We komen aan in Dar es Salaam waar we 3 dagen zullen doorbrengen. Vanaf dan vertrekken we naar Turiani waar we de komende 5 maanden in het Turiani hospital stage zullen lopen.
Na ongeveer 5 maanden hard werken zijn we van plan om nog 3 weken rond te reizen door Tanzania.

We zijn benieuwd naar alles wat we zullen zien & meemaken en hebben er ontzettend veel zin in.
Ik zal af en toe een verhaaltje op dit blog plaatsen om jullie op de hoogte te houden van onze belevenissen:)

Tutaonana

• 20 Augustus 2014 - 12:02

Chris:

Onze globetrotter gaat mensen in Tanzania verplegen! superleuk, spannend en wat een geweldige ervaring zal dit zijn :)

• 20 Augustus 2014 - 19:42

Trijnie Paans:

Lieve Veerle,
    Fijne reis en veel succes.
    Heel fijn dat ik je via de blog kan volgen.
    Liefs, Oma

• 23 Augustus 2014 - 06:49

Wolter:

Lieve Veer,
    Geweldig dat je nu ook echt gaat vertrekken. Het is superheet in Dar, dus de eerste dagen in die stad met miljoenen Tanzanianen is een mooi begin! Wel veel foto"s maken en ook veel bloggen hoor. Ik vind het spannend en moedig dat je gaat. Maar we laten je al die maanden niet alleen... Hoop heel veel ervaringen over je werk en over alles daaromheen te lezen. Veel succes en geluk!!

• 24 Augustus 2014 - 14:43

Inky:

Spaaaannendd!! Ik kan niet wachten om al je fantastische verhalen te horen, word echt een reis van een lifetime. Geniet nog maar even lekker van je laatste twee weken in Nederland dit jaar (lees: je vol vreten met kaas, stamppot, etc, en lekker opstap gaan & illegaal films kijken:). Je bent een kanjer en ik ben ook super trots op hoe je zoveel geld hebt ingezameld!! Anyway, keep us posted & ik tel af tot we mekaar volgend jaar weer zien! Xxx dikke tuut van de leukste huisgenootje ever (aka ik, en niet Aniek;)

• 24 Augustus 2014 - 18:31

Jolanda Van Veldhoven :

Wauw super gaaf zeg! We wensen je super veel succes, en we lezen graag je ervaringen

• 24 Augustus 2014 - 19:46

Clara Marije:

Lieve Veerle, zo klein als toen ik je voor het eerst zag ben je allang niet meer. En je avonturen zijn dat zeker niet! Wat ben je stoer dat je dit gaat doen en wat zal het geweldig worden! Ik wens je alle succes van de wereld, maar ook heel veel plezier. Geniet van de maanden daar en kom heelhuids weer terug.
    Dikke knuffel! Ik ga je volgen :-)